Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва
Рівні
навчальних досягнень |
Бали |
Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва |
І. Початковий |
1 |
Учень (учениця) сприймає та
виконує музичні твори на частковому рівні, небагатослівно характеризує їх,
демонструє слабо сформоване художньо-образне мислення, елементарні навички та
вміння у практичній музичній діяльності |
2 |
Учень (учениця) володіє незначною
частиною тематичного матеріалу, має слабо сформований рівень сприйняття
музичних творів, виявляє певні вміння й навички, володіє незначною частиною
спеціальної музичної термінології, словниковий запас дозволяє викласти думку
на елементарному рівні |
|
3 |
Учень (учениця) здатний сприймати
та виконувати окремі фрагменти музичних творів з конкретним образно-художнім
змістом, знає незначну частину музичного тематичного матеріалу;
послуговуючись обмеженим термінологічним і словниковим запасом |
|
ІІ.
Середній |
4 |
Учень (учениця) здатний сприймати
та виконувати музичні твори на репродуктивному рівні, але не розуміє
художньо-образної сфери музичних творів; застосування знань і спеціальної
музичної термінології на практиці задовільне |
5 |
Учень (учениця) володіє навичками
й уміннями, які дають змогу проаналізувати чи виконати окремі музичні твори,
котрі мають художньо конкретну словесну, понятійну основу; але не завжди вміє
інтерпретувати музичні твори, які вимагають абстрактного художнього мислення;
виявляє недостатнє знання спеціальної музичної термінології; словниковий
запас небагатий |
|
6 |
Учень (учениця) здатний сприймати
і відтворювати основну частину музичного матеріалу, але має слабо сформоване
художнє мислення, не завжди послідовно та логічно характеризує музичні твори,
його розповідь потребує уточнень і додаткових запитань; учень (учениця)
виявляє знання й розуміння основних тематичних положень, але не завжди вміє
самостійно зробити порівняння, висновок про прослухану чи виконану музику |
|
ІІІ.
Достатній |
7 |
Учень (учениця) здатний сприймати
та виконувати музичні твори, але робить непереконливі висновки, непослідовно
викладає свої думки, допускає термінологічні помилки; учень (учениця) знає
найважливіший тематичний музичний матеріал, але знання нестійкі;
спостерігаються помітні позитивні зміни в музичній діяльності учня |
8 |
Учень (учениця) уміє сприймати та
виконувати музичні твори, досить повно аналізує художньо-образний зміст
твору, але має стандартне мислення, йому бракує власних висновків, асоціацій,
узагальнень, не завжди вміє поєднувати музичні твори та життєві явища; недостатньо
володіє спеціальною музичною термінологією при аналізі музичних явищ |
|
9 |
Учень (учениця) виявляє достатнє
засвоєння тематичного музичного матеріалу, але допускає неточності у
використанні спеціальної музичної термінології, які потребують зауваження чи
коригування, трапляються поодинокі недоліки у виконанні музичного твору й
художньо-образному оформленні своїх роздумів про прослухану музику; не завжди
самостійно систематизує та узагальнює музичний матеріал |
|
ІV. Високий |
10 |
Учень (учениця) має міцні знання
програмового матеріалу, але, аналізуючи музичні твори, допускає несуттєві
неточності у формулюваннях, при використанні спеціальної музичної
термінології, а також під час виконання музичних творів, у більшості випадків
уміє обґрунтовано довести свою думку про музичні явища, йому важко виконати
окремі фрагменти музичного твору. Указані неточності може виправляти
самостійно |
11 |
Учень (учениця) володіє тематичним
музичним матеріалом у межах програми, уміє використовувати набуті знання,
уміння і здібності у нових музичних завданнях, демонструє знання спеціальної
музичної термінології, їх усвідомлення та міцність, уміння систематизувати,
узагальнювати, інтерпретувати музичні твори, асоціювати їх з творами інших
мистецтв та життєвими явищами, застосовувати здобуті знання в музичній
діяльності |
|
12 |
Учень (учениця) має глибокі,
ґрунтовні знання тематичного музичного матеріалу у межах програми, здатний
узагальнювати, сприймати та виконувати музичні твори, застосовувати
асоціативні зв'язки між музичними творами, творами інших мистецтв і життєвими
явищами; свідомо використовувати спеціальну музичну термінологію в роздумах,
висновках та узагальненнях про прослуханий чи виконаний твір, пропонує
нетипові, цікаві художньо-творчі уявлення; рівень світосприйняття та
світовідчуття мистецького мислення достатньо високий; самостійно використовує
набуті знання, уміння та здібності в музичній діяльності |
Комментариев нет:
Отправить комментарий